fredag, september 29, 2006

Fika

Don't forget about the afternoon fika.

4 Comments:

Blogger SweJens said...

It looks like the worlds best afternoon fika!!!

1:17 fm  
Anonymous Anonym said...

Hej!

Känns tryggt att ni tar er den regelrätta fikan... Men läskigt med flygplan som störtdyker i Brasilien. Ni mår bra i alla fall hoppas jag. Kram P

8:58 em  
Anonymous Anonym said...

Hej snyggo, om det finns ngt som du och Anna har lyckas inpränta i den lilla kinesen när det kommer till svensk kultur är just kaffe me kaka! Så varje dag när jag tar min eftermiddagskaffe med en liten kaka tänker jag på dig =)
Kram!

5:20 em  
Blogger Anna said...

Det var en himla lang fika tycker jag....VAd ar det for snack om flygplan som stortar? Har jag missat nat? Har jag missat ett MAIL?!?!?!
KRAM
Anna

1:45 em  

Skicka en kommentar

<< Home